Nothing found for Www Liveinternet Ru Click
Популярные товары:

Як житель Кам'янського намагався знайти роботу в Чехії за допомогою фірми з працевлаштування за кордоном, і що з цього вийшло

Після виходу цієї статті, до редакції прийшов кам'янчанин Олександр (на фото). І розповів, як за допомогою цієї ж фірми намагався знайти роботу за кордоном, і що з цього вийшло.

У Чехії - найкраще

За словами Олександра, в фірму йому порадив звернутися знайомий. Він дізнався, що Олександр хоче поїхати працювати за кордон і запропонував скористатися послугами фірми «Євро Вояж», що займається працевлаштуванням людей за кордоном. Керує фірмою його сестра Світлана Радоміровна.

- Через три дні ми розмовляли зі Світланою Радоміровной в її офісі, на бульварі Будівельників, 26, - розповідає Олександр. - Спочатку я хотів їхати в Прибалтику, але Світлана Радоміровна порадила їхати до Чехії. Сказала, що там краще, ніж в інших країнах. Дізнавшись, що я автомобільний майстер, порадила відкрити в Празі своє СТО. Сказала, що допоможе знайти житло, перший час буде його оплачувати, сплатить також витрати і інструменти, поки я розкручуся. Спочатку пообіцяла зробити піврічну візу, а потім, коли ми почнемо працювати, оформить або річну візу або дозвіл на проживання. Я сказав, що подумаю. А через три дні вона зателефонувала мені і сказала, щоб я думав швидше, а то скоро в Чехії поміняються закони і візи подорожчають - з 270 євро до 500. І тоді виїхати туди буде нереально. І я погодився.

Олександр підписав з фірмою «Євро Вояж» договір на надання інформаційних послуг. Також фірма повинна була оформити йому всі необхідні документи для поїздки в Чехію. За все він був повинен заплатити 270 євро (8,5 тисяч гривень). Олександр відразу заплатив 2,5 тисячі гривень застави, решта грошей він повинен був віддати протягом двох тижнів.

Не та віза

- Світлана Радоміровна сказала мені, що документи будуть готові через три тижні, прийдуть з Польщі, і з ними можна буде йти в візовий центр, - розповідає Олександр. - Я запитав, чому з Польщі, якщо я їду працювати в Чехію? Вона відповіла, що фірму треба реєструвати і відкривати в Польщі, в Чехії це зробити неможливо. А ось працювати я буду в Чехії, як в країні Євросоюзу.

Документи, за словами Олександра, прийшли аж через два місяці. З ними він пішов до візового центру в Дніпрі. Там йому довелося доплатити 35 євро візового збору та 18,5 євро - щоб його поставили в чергу для подачі документів. Хоча в фірмі йому говорили, що ці послуги входять в ті 270 євро, які він сплатив раніше.

- Візу я отримав через 10 днів, - розповідає Олександр. - І все на місяць. І не робочу, а бізнес-візу, яка не давала мені права працювати за кордоном, а тільки відкрити там бізнес. Заплатив я за неї 3,5 тисячі гривень. Я запитав у Світлани Радоміровни, чому мені не відкрили робочу візу - вона і дешевше коштує, і працювати за кордоном по ній можна, і термін перебування довше, а не всього 30 днів. Вона заспокоїла - приїдемо до Чехії, все владнаємо.

Наші муки почалися у Львові

Поїздка в Прагу була призначена на 28 жовтня. Але спочатку потрібно було заїхати в Польщу, в Перемишль, де потрібно було зареєструвати фірму Олександра, виписати відрядження до Чехії і відкрити рахунок у банку, а потім вже їхати в Прагу. Загалом мали їхати 14 осіб. Світлана Радоміровна повинна була їх супроводжувати.

- Наші муки почалися ще у Львові, - розповідає Олександр. - Спочатку ми не змогли купити туди квитків на поїзд - їх не виявилося в касі. Тільки четверо змогли їх купити, вони поїхали на день раніше нас. Іншим Світлана Радоміровна пообіцяла дістати квитки, за 400 гривень (замість 350). Ми зібрали гроші і квитки нам вона купила. У Львові нас повинен був чекати автобус, на якому ми повинні були їхати в Польщу.

Коли люди приїхали до Львова, виявилося, що ніхто їх там не чекає, а ті чотири людини, які приїхали до Львова раніше, поїхали в Прагу своїм ходом. Олександру зателефонувала Міла, дочка Світлани Радоміровни, теж співробітниця фірми, і веліла їм купити квитки на автобус і їхати в Прагу. Мовляв, касирка в курсі, допоможе. Довелося заплатити за квиток 1000 гривень і їхати в Прагу теж своїм ходом. До Польщі вони не заїжджали.

празькі страждання

У Празі, на автовокзалі, їх зустріли ті четверо осіб, що виїхали раніше. Їх ніхто тут не зустрів і вони добу просиділи на вокзалі. Люди почали телефонувати Світлані Радоміровне і Мілі. Міла приїхала вже ввечері, з якимось Антоном - він повинен був влаштувати всіх приїхали на роботу. Приїхало кілька таксі, Міла веліла людям сідати в них, сказала, що водії знають, куди їх везти, а вона приїде слідом і розплатиться з таксистами.

- Нас привезли на якусь вулицю, - розповідає Олександр. - Уже темно було. Чекаємо Мілу - а її немає. А лічильники в машинах клацають. У підсумку нам довелося самим розплачуватися з таксистами. Після чого ті поїхали, не пояснивши, куди нас привезли (всі вони, до речі, говорили по-російськи). Уявіть собі наше становище: в чужій країні, в незнайомому місті вночі ... Ми посиділи на вулиці, безуспішно намагаючись додзвонитися до Світлани Радоміровни і Міли, а потім пішли оглядати околиці. Виявилося, нас привезли до хостелу, тільки з іншого боку. В цей час приїхав Антон. Сказав, що Міла не приїде, зайшов в хостел, вийшов, сказав, що зараз сюди приїде Світлана Радоміровна і поїхав. Ми хвилин 40 почекали, але вона так і не приїхала. Тоді ми пішли в хостел проситися на нічліг. А там кажуть: місць немає.

Змучені, зневірені люди, за словами Олександра, готові були їхати на вокзал, щоб вранці їхати в Польщу, самим шукати роботу. Але працівники хостелу зглянулися над ними і таки влаштували їх на нічліг: кого в коридорі, кого в підсобці, кого в білизняний кімнаті. За це «задоволення» люди заплатили по 110 крон - хоча їм обіцяли, що за проїзд і нічліг вони платити не будуть.

- Я подзвонив додому дружині і попросив її набрати Світлану Радоміровну і розповісти, що з нами тут відбувається, - розповідає Олександр. - Вона їй додзвонилася. Та сказала дружині, що зараз вона везе людей на місце їх роботи. А ми в цей час на вулиці сиділи. Ось тоді ми остаточно зрозуміли, що нас обдурили.

Вона не зрозуміла, що сталося ...

Вранці люди поїхали на автовокзал. Тут одному і них зателефонувала Міла і сказала, що приїде за ними через дві години. Поки вона їхала, більшість людей по телефону вже домовилися про роботу в Польщі - як виявилося, це було зовсім не складно.

- Мила приїхала разом з Антоном, - розповідає Олександр. - Природно, ми почали висловлювати їй свої претензії. - А вона у відповідь посміхається - мовляв, чого ви так нервуєте, нічого страшного не сталося. Каже, поїхали, ми для вас кімнату в готелі зняли. Але ніхто з нею їхати не захотів, тим більше, що у всіх уже були квитки на Польщу. І в мене також. Я сказав їй, що хочу поговорити з її матір'ю, і нехай вона поверне нам гроші за таксі і нічліг. Сказав, що часу у неї - 6 годин, до мого автобуса. Але вона так і не приїхала. Вже коли я їхав в автобусі, подзвонила дружина і сказала, що Світлана Радоміровна хоче зі мною зустрітися. І що вона не розуміє, що відбувається. Але я не захотів виходити з автобуса.

Олександр знайшов хорошу роботу в Польщі. Правда, пропрацював там всього 8 днів - захворів, потрапив до лікарні. Після лікування повернувся додому, в Кам'янське. Поїздка в Чехію обійшлася йому більш ніж в 20 тисяч гривень. Тепер Олександр хоче залучити Світлану Радоміровну і її дочка за обман і «кидалово».

Офіс закритий, телефон мовчить

На сайті zarobitchany.org є реквізити фірми «Євро Вояж»: зазначено прізвище директора - Дяченко Світлана Радоміровна, адреса фірми - пр. Перемоги, буд.26, спеціалізація - робота в Польщі. І два телефони. По одному з них подзвонив кореспондент «Репортера». І відразу ж потрапив на Світлану Радоміровну.

Та дуже зраділа дзвінку, так як, за її словами, вже збиралася нагрянути до редакції зі своїм адвокатом. Кореспондент запропонував їй зустрітися, поговорити, пояснити скарги людей на роботу своєї фірми. Світлана Радоміровна відповіла, що до редакції приїхати не зможе, погано себе почуває. А ось зустрітися у неї в офісі - будь ласка. Однак, в день зустрічі, коли журналіст вже їхав на лівий берег, вона зателефонувала до редакції і попросила перенести зустріч на інший день, попередньо зателефонувавши. Але скільки журналіст не дзвонив - трубку ніхто не брав. Тоді журналіст сам приїхав в офіс «Євро вояжу», але той виявився закритий.

Припустимо, що журналісту не пощастило, і в той час, як він дзвонив Світлані Радоміровне, вона постійно була зайнята і не могла відповісти. Також припустимо, що в той день, коли він прийшов у фірму, всі співробітники запізнилися на півгодини на роботу або у них був неприємний день (хоча ніяких табличок з такою інформацією на дверях не було). В такому випадку редакція сподівається, що Світлана Радоміровна або інший співробітник фірми все ж захоче зустрітися з нашим журналістом. Адреса редакції та телефони вони знають. Тим більше, що це в їхніх інтересах - подібні історії навряд чи послужать фірмі хорошою рекламою.

[Su_custom_gallery source = "media: 2784,2785,2786" limit = "11" link = "image» width = »265" height = "200" title = "never»] Вміст колонки [/ su_custom_gallery]

Читайте новини nashreporter.com в Facebook

Я запитав, чому з Польщі, якщо я їду працювати в Чехію?